Klachten en suggesties
Samen met de hulpverleners
Bij Joy GGz doen we ons uiterste best om cliënten en hun familie zo goed mogelijk te behandelen en te ondersteunen. Toch kan het gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent, of dat u een suggestie heeft om onze dienstverlening verder te verbeteren.
We horen dit graag direct van u, zodat we het samen kunnen bespreken en waar mogelijk meteen kunnen oplossen. In de praktijk leidt een rechtstreeks contactmoment vaak tot de snelste en prettigste afhandeling voor alle betrokkenen.
U kunt uw klacht of suggestie intern bij ons melden via:
📧
📞 085-2007078
Wij nemen uw melding vervolgens zo snel mogelijk in behandeling.
Mocht u uw klacht liever extern indienen, dan staat het u uiteraard vrij om gebruik te maken van ons onafhankelijke klachtenportaal.
Joy GGz is aangesloten bij een onafhankelijk klachtenorgaan. U kunt een externe klacht indienen via:
- De website: http://klachtenportaalzorg.nl (klachtenformulier)
- E-mail:
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. - Schriftelijk: Klachtenportaal Zorg, Westerstraat 117, 1601 AD Enkhuizen
Voor meer informatie verwijzen wij u naar: http://klachtenportaalzorg.nl